Dekan
Apoyev Bayram Fəti oğlu
Pedoqoji Fakültənin dekanı, pedoqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
15 aprel 1957-ci ildə Azərbaycan Respublikasının Goranboy rayonunun Cinli-Boluslu kəndində anadan olmuşdur. 1974-cü ildə V. İ. Lenin adına Azərbaycan Dövlət Pedoqoji İnstitutuna (indiki ADPU) qəbul olunmuşdur. Tələbəlik illərində təhsil əlaçısı və fəal ictimaiyyətçi kimi fərqlənən B. F. Apoyev Fakültə Həmkarlar İttifaqi Komitəsinin sədr müavini və Tələbə Elmi Cəmiyyətinin fəal üzvü olmuşdur. 1976-ci ildə II kurs tələbəsi kimi Respublika Tələbələrinin III Elmi Konfransında “Ermənistan SSR Ararat rayonunun toponomikasi” mövzusunda məruzəsinə görə II dərəcəli diplomla təltif olunmuşdur.
1978-ci ildə ali məktəbi əla qiymətlərlə başa vurmuş, təyinatla Yevlax rayonunun Nemətabad kənd orta məktəbinə göndərilmişdir. Burada əvvəlcə biologiya və coğrafiya müəllimi, 1982-ci ildən isə məktəb direktorunun təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavini vəzifəsində calışmışdır.
1985-ci ildə Azərbaycan Elmi Tədqiqat Pedaqoji Elmlər İnstitutunun “İbtidai təlim və məktəbəqədər tərbiyə” şöbəsində əyani aspiranturaya qəbul olunmuşdur. Həmin şöbədə prof. Y. Ş. Kərimovun rəhbərliyi altında “İbtidai siniflərdə diyarşünaslıqdan istifadənin təliminin keyfiyyətinə təsiri (Təbiətə aid materialların öyrədilməsi nümunəsində) mövzusunda dissertasiya işini vaxtından əvvəl tamamlayaraq, 1988-ci ilin may ayında müdafiəyə buraxılmışdır. 1989-cu ilin fevralında dissertasiya işini müvəffəqiyyətlə müdafiə edərək pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsini almışdır.
1988-ci ildə aspiranturanı müvəffəqiyyətlə bitirdiyinə görə həmin institutda elmi işçi saxlanılmış , 1989-cu ildə baş elmi işçi vəzifəsinə irəli çəkilmişdir.
1991-ci ildə Gəncə Dövlət Universitetinin Pedaqogika (indiki Ümumi Pedaqogika) kafedrasında müsabiqə yolu ilə müəllim vəzifəsinə keçmiş, 1993-cü ildə həmin kafedrada baş müəllim, 1994-cü ildə isə dosent vəzifəsinə seçilmişdir. 1995-ci ildə Respublika AAK-ın qərarı ilə Ümumi pedaqogika kafedrasında “dosent” elmi adı almışdır.
Dos. B. F. Apoyev 1993-1994- cü illərdə GDU-nun Biologiya və məktəbəqədər fakültəsinin təsris işləri üzrə dekan müavini, 1994 -2002-ci illərdə Pedaqogika və psixologiya fakültəsinin dekanı vəzifəsində çalışmış, 2007-ci ildən hal-hazıra kimi pedaqoji fakültəsinin dekanı vəzifəsində işləyir.
2017-ci ildə “Nizami Gəncəvinin pedaqoji ideyalar sistemi” mövzusunda doktorluq dissertasiyasını müvəffəqiyyətlə müdafiə etmişdir.
Dos. B. F. Apoyev 90-dan yuxarı elmi əsərin, 22 adda kitab və kitabçanın, o cümlədən üç dərslik, iki monoqrafiya, və çox saylı tədris-metodik vəsaitlərin, 100-dən çox elmi pedaqoji və publisistik qəzet yazısının müəllifidir. Onun əsərləri Kanada, İsveç, Östern (İsveç), Moskva, Almatı, Nalçik, Bakı, Naxçıvan, və s. şəhərlərin nüfuzlu jurnallarında və elmi məcmuələrində Azərbaycan, ingilis, fransız və rus dillərində çap edilmişdir.
“Məktəb coğrafiyasında toponimlərin öyrənilməsi” adlanan ilk kitabçası hələ 1983-cü ildə orta məktəbdə coğrafiya müəllimi işləyərkən, onbirillik məktəbin 4-cü sinifləri üçün “Müşahidə gündəliyi” adlı tədris vəsaiti isə 1989-cu ildə (Bakı,“Maarif” nəşriyyatı) işıq üzü görmüşdür.
Dos. B. F. Apoyevin müəllifi olduğu (akad. B. Budaqovla müştərək) “Azərbaycan Respublikasının coğrafiyası” dərsliyi (Baki; Maarif, 1991, 8 çap vərəqi) müstəqilliyimizin ilk illərində Coğrafiya fənni üzrə yeganə ilk orijinal dərslik olmuşdur.
Dahi Azərbaycan şairi Nizami Gəncəvinin Pedaqoji ideyalarının öyrənilib sistemə salınmasına həsr etdiyi tədqiqat işini yekunlaşdıran dos. B. F. Apoyev həmin problemə aid son illərdə üç kitab çap etdirmişdir. ” Nizami Gəncəvinin Pedaqoji görüşləri” (Bakı: Adiloğlu, 2008, 244 s) adlı monoqrafiyasında dahi şairin təlim və tərbiyə haqqındakı fikirləri tədqiq ve təhlil edilmişdir. ”Nizami Gəncəvi irsindən pedaqoji prosesdə istifadə işinin sistemi” (Bakı: Mütərcim, 2012, 216 s); “Nizami Gəncəvinin pedaqoji görüşləri”(Dərslik. Bakı: “Nərgiz”, 2018, 213 s.) adlı kitabları bu sahədə ilk dərs vəsaiti və dərslikdir.
Həmin dərs vəsaitində dahi Nizaminin ədəbi-pedaqoji irsindən həm orta, həm də ali məktəblərdə pedaqoji prosesdə istifadə işinin sistemi müəyyənləşdirilmiş, bu işin elmi-metodik və tərbiyəvi əhəmiyyəti göstərilmişdir.
Respublikanın Gənc Vətənpərvərlər Birliyinin fəxri üzvü olan dos. B. F. Apoyev “gənc nəslin təlim-tərbiyəsindəki xidmətlərinə görə” Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı Respublika Komitəsinin və Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Fəxri Fərman”ları ilə təltif olunmuşdur. O, ”İnam və İlham” media mükafatları laureatıdır.
Bədii yaradıcılıqla da məşğul olan B. F. Apoyevin “Ağrı” (Bakı: Adiloğlu, 2005), “Qarabağım” (Bakı: Nasir, 2006) və “Öz Gülüm-gül ömrüm” (Bakı: “Nərgiz” ,2015) adlı üç şeir kitabı işıq üzü görmüşdür.
Ailəlidir, iki oğlu, iki qızı və yeddi nəvəsi var.
Gəncə Dövlət Universitetinin Ümumi pedaqogika kafedrasının dosenti
Apoyev Bayram Fəti oğlunun dərc olunmuş elmi və tədris – metodiki işlərinin
S İ Y A H I S I
S
№ |
İşin adı | İşin növü | Nəşiriyyat, jurnal və.s.adı | İşin həcmi | Həmmüəllif |
1. | Məktəb coğrafiyasında toponimlərin öyrədilməsi | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi, Bakı,
1983 |
34 s | – |
2. |
SSRİ İqtisadi coğrafiya kur-sunda Sov.İKP-aqrar siyasəti məsələlərinin öyrədilməsi | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi, Bakı,
1984 |
24 s | – |
3. | İbtidai siniflərdə doğma təbiətin öyrədilməsinin forma və yolları | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi, Bakı,
1987 |
24 s | – |
4. | Müşahidə gündəliyi ( IV sinif üçün) | Tədris
vəsaiti |
“Maarif” Bakı, 1988” | 74 s | – |
5. | İbtidai siniflərdə diyarşünaslıq prinsiplərinin tətbiqi yolları | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi, Bakı,
1988 |
22 s | – |
6. | Onbirillik məktəbin III sinfində təbiətşünaslıq təliminin təşkili | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi, Bakı,
1988 |
22 s | – |
7. | Onbirillik məktəbin IV sinfində təbiətşünaslıq təliminin təşkili | Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi,Bakı,
1988 |
17 s | – |
8. | Azərbaycan SSR coğrafiyasının
yeni proqram üzrə öyrədilməsi |
Metodik
tövsiyə |
TN mətbəəsi,Bakı,
1990 |
17 s | – |
9. | Azərbaycan Respublikasının
Coğrafiyası 8/9-cu siniflər üçün |
Dərslik | “Maarif”, Bakı,1990 | 136 s | B.Budaqov |
10 | Şagirdlərdə milli mənlik şüuru-nun formalaşdırılması yolları | Metodik
vəsait |
AKTA-nın mət. Gəncə,1994 | 17 s | B.Məhhərəmov |
11 | Ekoloji təbiətdə xalq pedaqo-gikası nümunələrindən istifadə | Metodik
vəsait |
AKTA-nın mət. Gəncə,1996 | 18 s | – |
12 | Şagirdlərin ideya-mənəvi tərbiyəsində fənn kabinetləri və məktəb muzeylərinin rolu | Metodik
vəsait |
AKTA-nın mət. Gəncə,1996 | 26 s | – |
13. | Pedaqoji terminlərin izahlı lüğəti | Tədris vəsaiti | AKTA-nın mət. Gəncə,1999 | 68 s | Q.Aslanov |
14. | Nizami Gəncəvinin pedaqoji görüşləri.Monoqrafiya | Monoqrafiya | “Adiloğlu”, Bakı,2008 | 244 s | – |
15 | Nizami Gəncəvi irsindən pedaqoji psosesdən istifadə işinin sistemi | Tədris
vəsaiti |
Mütərcim, Bakı ,2012 | 216 s | – |
16 |
Coğrafiya dərslərində toponimlərin öyrədilməsi təcrubəsindən |
Məqalə |
TİÇ tədrisi, Bakı, 1980, №3 |
5 s |
– |
17 | Təbiətin qisasını gözləməyək | Məqalə | “Azərbaycan təbiəti” jurnalı, Bakı,1982 №1 | 2 s | – |
18 | Coğrafiya dərslərində rayonu-muzun təbiəti və iqtisadiyyatı-nı necə öyrədirəm | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1982, №5 | 5 s | – |
19 | Bu ovlağın ovu hanı? | Məqalə | “Azərbaycan təbiti” jurnalı, Bakı,1982 №5 | 2 s | – |
20 | Coğrafiya dərslərində ərzaq proqramının öyrədilməsinin imkan və yolları | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1982, №6 | 4 s | – |
21 | Coğrafiya dərslərində rus dilinə maraq hissini necə aşılayıram? | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1983, №5 | 4 s | – |
22 | “Kənd təsərrüfatının coğra-fiyası” mövzusunun tədrisində partiyamızın aqrar siyasəti | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1984, №2 | 4 s | – |
23 | İqtisadi biliklərin formalaş-dırılması təcrübəsindən | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1984, №6 | 5 s | – |
24 | Qara çayın dərəsində nələr gördüm? | Məqalə | “Azərbaycan təbiti” jurnalı, Bakı,1984 №6 | 2 s | – |
25 | Fiziki coğrafiyanın başlanğıc kursunun təbiətşünaslıqla əlaqəli tədsiri | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1986, №1 | 4 s | – |
26 | Doğma təbiəti öyrənmək sahəsində sinifdənxaric işlər | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1987, №1 | 4 s | – |
27 | Diyarşünaslıq prinsipi və təlim- tərbiyə prosesində onun rolu | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1987, №2 | 4 s | – |
28 | Təbiətşünaslığın tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadənin ekoloji tərbiyədə rolu | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1987, №2 | 3 s | – |
29 | Oxu dəsrlərində diyarşünaslıq prinsipinin tətbiqi | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1988, №2 | 4 s | – |
30 | Respublikamızın təbiəti üzrə diyarşünaslıq materiallarının mənbələri | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1988, №1 | 4 s | – |
31 | Kənd təsərrüfatı əməyi prosesində ekoloji tərbiyə | Məqalə | Əmək və politexnik təlim.
Bakı, 1988, №2 |
3 s | – |
32 | Onbirillik məktəbin IV sinfində təbiətşünaslıq təliminin təşkili məsələləri | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1989, №2 | 4 s | – |
33 | VI sinifdə “Öz məhəllinin təbiəti və əhalisi” bölməsinin
tədrisinə dair |
Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1989, №5 | 3 s | – |
34 | Təbiətşünaslıq dərslərinin intensivləşdirilməsi | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1990, №3 | 4 s | – |
35 | Azərbaycan SSR coğrafiyası-nın yeni proqram üzrə tədrisi | Məqalə | TİÇ tədrisi, Bakı 1990, №4 | 5 s | – |
36 | Azərbaycan SSR coğrafiya dərsliyinin tərtibi prinsipləri | Tezis | Azərb.coğrafiya Cəmiyyətinin VI qurul-tayının materialları. Bakı, “Elm”, 1990 | 2 s | B.Budaqov |
37 | Azərbaycan SSR məktəblə-rində təbiətşünaslıq kurslarının tədrisi məsələləri | Məqalə | Azərb.coğrafiya Cəmiyyətinin VI qurul-tayının materialları.
Bakı, “Elm”, 1990 |
3 s | – |
38 | “Ətraf aləm” kursunun nəzəri əsasları | Məqalə | İbtidai məktəb və m/q tərbiyə. Bakı 1991, №2 | 4 s | – |
39 | Milli mənlik şüurunu necə formalaşdırmalı? | Məqalə | Azərbaycan məktəbi. Bakı, 1992, №1,2 | 4 s | – |
40 | Dərsdənkənar tədbirlər sistemində kütləvi iş formalarının yeri və rolu | Tezis | GDPİ-nin 1991,elmi konfransının mate-rialları. Gəncə, 1992 | 2 s | – |
41 | Çətin tərbiyə onulan uşaqlarla iş | Tezis | Ali pedaqoji məktəb-lərdə humanitar və ictimai elmlərin tətbiqi və tədrisinə dair II resp. konfransı. Bakı 1997 | 2 s | – |
42 | Milli mənlik şüurunun forma-laşdırılmasında sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə işlərinin yeri | Məqalə | GDPİ-nin “Elmi əsərlər məcmuəsi”, Bakı, 1998 | 2 s | – |
43 | Goranboy rayonunun coğrafi adları | Məqalə | GDPİ-nin “Elmi əsərlər məcmuəsi” I hissə, Bakı, 2001 | 2 s | – |
44 | N.Gəncəvinin əsərlərində əqli
tərbiyə məsələləri |
Məqalə | GDPİ-nin“Elmi əsərlər məcmuəsi”, II hissə, Bakı, 2001 | 2 s | – |
45 | N.Gəncəvinin əsərlərində ekoloji tərbiyə məsələləri | Məqalə | GDPİ-nin “Elmi əsərlər məcmuəsi”,Bakı 2004 | 2 s | – |
46 | N.Gəncəvinin əsərlərində estetik tərbiyə məsələləri | Məqalə | Təhsil, mədəniyyət, incəsənət. Bakı, 2003 №1 | 3 s | – |
47 | N.Gəncəvinin əsərlərində hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi
məsələləri |
Məqalə | GDPİ-nin “Elmi əsərlər məcmuəsi”,VIII hissə, Bakı, 2004 | 2 s | – |
48 | N.Gəncəvinin təbiəti mühafizə konsepsiyası | Məqalə | Təhsil, mədəniyyət, incəsənət. Bakı, 2004, №4 | 4 s | – |
49 | X.R.Ulutürk poeziyasında vətənpərvərlik tərbiyəsi | Məqalə | Humanitar elmlərin öyrənilməsi aktual problemləri, Bakı, 2007 | 4 s | – |
50 | N.Gəncəvinin əsərlərində ağıl tərbiyəsi məsələləri | Məqalə | Pedaqgika və psixo-logiyanın aktual prob-lemləri. Beynəlxalq
konfrans material. Gəncə,2010 |
6 s | – |
51 | X.R.Ulutürk poeziyasında ekoloji tərbiyə məsələləri | Məqalə | GDU elmi xəbərlər. Gəncə 2011. №1 | 5 s | – |
52 | N.Gəncəvinin əxlaq və əxlaq tərbiyəsi haqqında fikirləri | Məqalə | “Təhsil sistemində gənc nəslin təlim- tərbi-yəsi üzrə işin təşkili və onun yaxşılaşdırılması istiqamətləri” mövzu-sunda respublika elmi konfarsının material-ları, Mütərcim. Bakı, 2012 | 2 s | |
53 | Nizami Gəncəvinin əsərlərində ağıl tərbiyəsi məsələləri | Məqalə | Hümanitar Elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, №2, 2012, Mütərcim, Bakı, 2012 |
5 s |
|
54 | Nizami Gəncəvinin “Xəmsə” sində estetik tərbiyə məsələsi | Məqalə | GDU elmi xəbərlər, №2,2012, Gəncə. | 6 s | |
55 | Nizami Gəncəvinin yaradıcılığında coğrafi adlar | Məqalə | Nizami Gəncəvinin 870 illiyi həsr olunmuş konfransın materialları. Gəncə,2012 | 19 s | |
56 | Nizami Gəncəvinin “Xəmsə”sində hüquq tərbiyəsi məsələləri | Məqalə | Nizami Gəncəvinin 870 illiyinə həsr olunmuş konfrans materialları, Gəncə,2012 | 6 s | |
57 | Nizami Gəncəvinin təbiəti mühafizə konsepsiyası | Məqalə | Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Mürtəcim, Bakı,2012,№3 | 4 s | |
58 | Nizami Gəncəvinin poeziyasında təbiəti mühafizə və ekoloji tərbiyə məsələləri | Nizamişünaslıq . Elmi xəbərlər, Bakı, 2012, №1 | 5 s | ||
59 | Nizami Gəncəvi poeziyasında peşəyönümü və iqtisadi tərbiyə məsələləri | Məqalə | “Ümumi orta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda Beynəl-xalq elmi konfransın materialları, Mütərcim, Bakı, 2012 | 3 s | |
60 | Ədəbiyyat fənninin tədrisi prossesində Nizami irsindən istifadə tərbiyə vasitəsi kimi | Məqalə | GDU. Elmi Xəbərlər, Gəncə,2012,№3 | 9 s | |
61 | Nizami Gəncəvi poeziyasında iqtisadi tərbiyə məsələləri | Məqalə | Azərbaycan TPİ, Elmi əsəsrlər, 2012,№4 | 5 s | |
62 | Вопросы патриотического воспитания в поезии в
Низами Гянджеви. |
Məqalə | Казахский Нацио-нальный Педагоги-ческий Университет имени Абая. Вестник, Алматы, 2012, №3, | 5s | |
63 | Dərsdənkənar tədbirlərdə Nizaminin tərbiyəvi fikirlərindən istifadə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərləri, Cild:8, №4, 2012 | 7 s | ||
64 | Вопросы справедливого правителя и юридического
воспитания поезии Низами Гянджеви /Культура как основной потенсиал формирования позитивного имиджа Кавказа. Материалы |
Məqalə | Международной научно-практической конференции.
Пятигорск: ПГЛУ, 2012, |
3s | |
65 | Nizami Gəncəvi irsindən tarix dərslərində istifadınin imkan və yolları | Məqalə | GDU.Elmi Xəbərlər,
Gəncə, 2013,№1 |
5 s | |
66 | Nizami poeziyasında insan-pərvərlik tərbiyəsi məsələləri | Məqalə | Pedaqoji Universitet Xəbərlə-ri:Bakı, ADPU,2012,№4 | 6 s | |
67 | Heydər Əliyev və Nizami Gəncəvi irsinə məhəbbət təntənəsi | Məqalə | Azərbaycanşünaslığın aktual problemləri. Ümumilli Lider Heydər Əliyevin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş IV Beynəlxalq elmi konfransının materialları. Bakı, Mütərcim, 2013 |
2 s |
|
68 | Heydər Əliyev və Nizami Gəncəvi irsinin öyrənilməsi | Məqalə | Heydər Əliyev Müstəqil Azərbaycan Dövlətinin qurucusu və yubileyinə həsr olunmuş elmi-praktik kon-frans. I hissə. Gəncə, 2013 |
20 s |
|
69 | Nizami Gəncəvi irsindən coğrafiya dərslərində istifadə tərbiyə vasitəsi kimi | Məqalə | GDU. Elmi Xəbərlər.
Gəncə,2013, №2 |
6 s | |
70 | Мысли Низами Гянджави о факторах,влияюших на формирование личности /фундаментальные и прик-ладные проблемы науки | Məqalə | Том 8.Материалы VIII Международного симпо-зиума. Москва,RAH.2013. | 7s | |
71 | Pedaqoji prosesde Nizaminin pedaqoji ideyalarından istifadə işinin sistemi | Məqalə | Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVIII Res-publika Elmi konfransının materialları.II cild. Bakı,2013 |
3 s |
|
72 | Nizami irsindən musiqi və təsviri incəsənət dərslərində istifadə tərbiyə vasitəsi kimi | Məqalə | GDU.Elmi Xəbərlər, Gəncə, 2013, №3 | 5 s | |
73 | Nizami Gəncəvinin tərbiyəvi fikirləri | Məqalə | GDU .Elmi Xəbərləri,
Gəncə,2013,№4 |
5 s | |
74 | “Qum kəndi” versiyası, yoxsa Nizami Gəncəvinin doğulduğu yer haqqında cəfəngiyyat | Azərbaycanşünaslığı aktual problemləri. Ümumilli Lider Hydər Əliyevin anadan olma-sının V Beynəlxalq elmi konfransının materialları, Bakı,Mürtəcim, 2014 |
3 s |
||
75 | Bir daha Nizami Gəncəvinin tərcümeyi halı haqqında | Məqalə | Humanitar elmləri öyrənilməsinin
aktual problemləri.Mütərcim, Bakı, 2014,№ 2 |
88 s |
|